پرش به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل خبر داد:

پاسخگویی به 4705 شکایت ثبت شده در سامانه رسیدگی به شکایات پست استان اردبیل

پاسخگویی به 4705 شکایت ثبت شده در سامانه رسیدگی به شکایات پست استان اردبیل
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از ثبت 4705 شکایت در سامانه رسیدگی به شکایات و درخواست های پست استان و پاسخگویی به صد در صد موارد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، از ثبت 4705 شکایت در سامانه رسیدگی به شکایات پست استان خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده، تمامی 4705 شکایت ثبت شده در سال 99، توسط اداره کل پست بررسی شده و به همه موارد پاسخ داده شده است.

وی افزود: علاوه بر سامانه‌ 195 یا همان سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سامانه بازرسی کل کشور و سامانه سامد، سامانه پاسخگویی به شکایات و درخواست های شرکت ملی پست به نشانی eop.post.ir در سه بخش مشتریان، پیمانکاران شرکت ملی پست و همکاران و کارکنان، در دسترس عموم است تا هر گونه شکایات احتمالی را گزارش دهند.

رزمی گفت: با توجه به افزایش حجم مبادلات پستی در دوران شیوع ویروس کرونا، تعداد شکایات در این حوزه افزایش یافت که با پایش مستمر سامانه های مذکور، شکایات ثبت شده مورد بررسی قرار گرفت و پاسخگویی به همه موارد انجام شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: در پایان سه ماهه نخست سال جاری، 847 شکایت در سامانه eop.post.ir ثبت گردیده که عمده موارد به دلیل تاخیر در دریافت بسته های پستی، آسیب دیدگی بوده که به تمامی موارد ثبت شده رسیدگی شده است.

۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۵۹
تعداد بازدید : ۷۳

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید