1)
آیا میتوان با شرکتی که قبلاً به ثبت رسیده است،
برای اخذ مجوز دفتر پیشخوان اقدام شود؟
بله، در صورتی که
موضوع فعالیت شرکت مرتبط با دفاتر پیشخوان دولت/ ICT
روستایی باشد، بلامانع است. درغیراینصورت میتوان با تغییر در موضوع فعالیت شرکت
در اساسنامه، حائز شرایط اخذ مجوز فعالیت شد.
2)
حق امتیاز پروانه چگونه پرداخت میشود؟
شماره شبای حساب تعیین شده به همراه شناسه پرداخت مخصوص به مسئولین دفاتر بصورت پیامک و ارسال قبض فیزیکی ابلاغ می گردد که ایشان می توانند با مراجعه به بانک دلخواه نسبت به پرداخت آن در مهلت تعیین شده اقدام نمایند.
3)
آیا میتوان حق امتیاز را بصورت اقساطی پرداخت
کرد؟ چه مقدار زمان تا تسویه حساب مهلت داده میشود؟
خیر؛ مبلغ و مهلت پرداخت در ابلاغیه مشخص می گردد که قابل تغییر، تقسیط و یا تخفیف نیست.
4)
آیا میتوان محل دفتر را از شهری/روستایی به
شهری/روستای دیگر جابجا کرد؟
خیر، هرگونه
جابجایی دفتر به شهر/روستایی خارج از محل مندرج در پروانه فعالیت ممنوع میباشد.
5)
آیا میتوان محل دفتر پیشخوان/ICT
روستایی را جابجا کرد؟
بله، با رعایت شرایط مکانی مورد نیاز جهت مکان جدید، جابجایی بلامانع میباشد.
