مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با شرکت در جلسه¬ی ویدیو کنفرانس پیگیری مشکلات اینترنت ثابت، از برگزاری 23 جلسه با شرکت¬های FCP استانی و بررسی 824 مشکل ثبت شده خبر داد.
به گزارش
روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیر کل
ICT استان با حضور
در جلسه ویدیو کنفرانس بررسی و پیگیری مشکلات اینترنت ثابت استانها، مشکلات مربوط
به عملیات رانژه و کیفیت خطوط FCP های استان را تشریح کرد.
بهروز
رزمی در خصوص موارد ثبت شده توسط شرکتهای FCP گفت: در کل 824 مورد در خصوص کیفیت خطوط
بررسی شده است که از این تعداد سهم شرکتهای صبانت 21 مورد، حلما گستر خاورمیانه 9
مورد، شاتل 695 مورد، آسیاتک 94 مورد، هایوب 3 مورد و پارس آنلاین 2 مورد بوده
است.
رزمی
ادامه داد: در این جلسه مشکلات مربوط به رانژه و رفع موانع موجود در رانژه، انباشت
رانژه، تاخیر در رانژه، محدودیتهای مربوط به رانژه، کمبود سیم رانژه و نیروی
انسانی در رانژه برای شرکتهای FCP استانهای اردبیل، بوشهر، سمنان، تهران و
قزوین مورد بررسی قرار گرفت.
وی
افزود: طی جلسات برگزار شده با شرکتهای FCP استانی، تلاشمان بر این بوده است که بر اساس
دستور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، متوسط زمان رانژه در استان به کمتر
از 24 ساعت برسد.
مدیر کل ICT استان ضمن
اشاره به اینکه هیچ موردی در خصوص رانژه طی 23 جلسه برگزار شده اعلام نشده، گفت: 7
مورد با عنوان «تاخیر در تخلیه» به مخابرات اعلام شده که تمامی موارد تا امروز رفع
شده است.