پرش به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل:

بررسی ویدئوکنفرانسی مشکلات ADSL شرکت های FCP

بررسی ویدئوکنفرانسی مشکلات ADSL  شرکت های FCP
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با شرکت در جلسه¬ی ویدیو کنفرانس پیگیری مشکلات اینترنت ثابت، از برگزاری 23 جلسه با شرکت¬های FCP استانی و بررسی 824 مشکل ثبت شده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیر کل ICT استان با حضور در جلسه ویدیو کنفرانس بررسی و پیگیری مشکلات اینترنت ثابت استان‌ها، مشکلات مربوط به عملیات رانژه و کیفیت خطوط FCP های استان را تشریح کرد.

بهروز رزمی در خصوص موارد ثبت شده توسط شرکت­های FCP گفت: در کل 824 مورد در خصوص کیفیت خطوط بررسی شده است که از این تعداد سهم شرکت­های صبانت 21 مورد، حلما گستر خاورمیانه 9 مورد، شاتل 695 مورد، آسیاتک 94 مورد، های­وب 3 مورد و پارس آنلاین 2 مورد بوده است.

رزمی ادامه داد: در این جلسه مشکلات مربوط به رانژه و رفع موانع موجود در رانژه، انباشت رانژه، تاخیر در رانژه، محدودیت­های مربوط به رانژه، کمبود سیم رانژه و نیروی انسانی در رانژه برای شرکت‌های FCP استان­های اردبیل، بوشهر، سمنان، تهران و قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طی جلسات برگزار شده با شرکت­های FCP استانی، تلاشمان بر این بوده است که بر اساس دستور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، متوسط زمان رانژه در استان به کمتر از 24 ساعت برسد.

مدیر کل ICT استان ضمن اشاره به اینکه هیچ موردی در خصوص رانژه طی 23 جلسه برگزار شده اعلام نشده، گفت: 7 مورد با عنوان «تاخیر در تخلیه» به مخابرات اعلام شده که تمامی موارد تا امروز رفع شده است.

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۵۴
تعداد بازدید : ۱۳۱

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید