پرش به محتوای اصلی

اخبار

مطابق دستور مقام عالی وزارت:

جلسه کارگروه استانی بررسی کیفیت خدمات ADSL استان اردبیل هر دو روز یکبار برگزار می شود

جلسه کارگروه استانی بررسی کیفیت خدمات ADSL استان اردبیل هر دو روز یکبار برگزار می شود
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل ضمن تاکید بر افزایش کیفیت خدمات ارائه شده توسط FCP های فعال در استان گفت: یکی از اهداف مهم وزارت ارتباطات افزایش سطح رضایتمندی مشترکین خدمات ارتباطی با ارائه با کیفیت خدمات است

به گزارش رروابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان  در اولین جلسه کارگروه بررسی کیفیت خدمات ADSL استان اردبیل که به صورت ویدئو کنفرانس با اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذر و تمامی FCP های فعال استانی برگزار شد گفت: هدف از برگزاری این کارگروه، بررسی آخرین وضعیت کیفیت اینترنت پر سرعت ثابت استان، احصا کلیه مشکلات موجود در فعالیت FCP ها و تدوین برنامه های سال جاری شرکت های دارای پروانه FCP در راستای برنامه های کلان سال ۹۹ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در این کارگروه سعی می شود تمامی چالش های پیش رو بررسی شده  و مشکلات مرتفع شود.

وی ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت به مشترکین را از وظایف مهم شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت عنوان کرده و گفت: یکی از مهمترین انتظاراتی که در سطح وزارت ارتباطات مطرح است افزایش سطح کیفیت خدمات و ارائه خدمات با کیفیت برای مشترکین ونهایتا رضایتمندی مشترکین است.

در ادامه حمید فاضلی مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذر ضمن ارائه گزارش جامعی از وضعیت اینترنت ثابت استان اردبیل گفت: با توجه به پایش های انجام شده، شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و مشکلات احصا شده مشترکین ADSL امیدواریم مشکلات FCP سریعا مرتفع شده و کیفیت ارائه خدمات به مشترکین سریعا بهبود یابد.

براساس این گزارش نخستین جلسه کارگروه استانی بررسی کیفیت خدمات اینترنت پرسرعت استان اردبیل با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذر و FCP های فعال استانی  بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .

۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶
تعداد بازدید : ۱۵۶

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید