اخبار

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل خبرداد:

تسریع روند رسیدگی به شکایات سامانه ی 195 استان اردبیل

تسریع روند رسیدگی به شکایات سامانه ی 195  استان اردبیل
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به پاسخگویی سریع و دقیق به شکایات ثبت شده در سامانه 195 وزارت ارتباطات گفت: شکایت هایی که توسط هم استانی های عزیز در سامانه 195 وزارت ارتباطات ثبت شده است در کمترین زمان ممکن رسیدگی می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیر کل ICT استان اردبیل با اشاره به ساختار ایجادی سامانه 195 توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از رسیدگی و پاسخگویی به 2125 شکایت از اپراتورها از سال 96 تا چهار ماهه دوم سال جاری خبر داد و گفت: طبق رسالتی که وزارت ارتباطات در زمینه بررسی و رسیدگی به شکایت های مشترکین در این سامانه دارد تمامی شکایت های ثبت شده در کمترین زمان ممکن و به صورت روزانه بررسی شده و تا حصول نتیجه و اخذ رضایت کامل شاکی پیگیری می شود.

وی ضمن تفکیک شکایت های دریافتی از سال 96 تا کنون بیشترین موضوع شکایات ها را مربوط به حوزه فناوری اطلاعات عنوان کرد و گفت: از تعداد شکایت های ثبت شده  99 درصد در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یک درصد از این شکایات به خدمات پستی و دفاتر پیشخوان اختصاص دارد.

رزمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح انواع شکایت های ثبت شده در سامانه 195پشتیبانی و ارائه خدمات، عدم آنتن دهی، پیامک متنی، خدمات مالکیت و سیم کارت، خدمات ارزش افزوده، بسته های ترکیبی و تلفن ثابت را از مصداق های شکایات ثبت شده در این سامانه عنوان کرد و گفت: معرفی گسترده ساختار و عملکرد سامانه  195 از طریق  کانال های اطلاع رسانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل و  رسیدگی مناسب و سریع موضوع در سامانه فوق موجب افزایش رضایت مشترکین و در نتیجه افزایش تعامل مشترکین با اداره کل ICT استان شده است.

مدیرکل ICT استان اردبیل ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های شکایت های ثبت شده از واحدهای تابعه، زمان رسیدگی به شکایات به طور مستمر در حال کاهش است بطوریکه اکنون مدت زمان رسیدگی به شکایات به کمتر از 2 روز کاری رسیده است.

۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۳
تعداد بازدید : ۸۱

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید