مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از افزایش 186 درصدی تعداد مشتریان اینترنت بانک پستبانک استان اردبیل در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل
ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری
اطلاعات در جلسه شورای هماهنگی مدیران فاوای استان، از افزایش 186 درصدی تعداد
مشتریان اینترنت بانک پستبانک استان اردبیل خبر داد و گفت: از ابتدای امسال،
تعداد مشتریان اینترنت بانک پستبانک استان با افزایش 186.76 درصدی از 14 هزار و
90 مشتری، به 40 هزار و 405 مشتری رسیده
است.
وی افزود: امروزه اینترنت در
تسهیل فعالیتهای اقتصادی کشور، نقشی اساسی دارد. در بخش بانکداری، اینترنت و
فناوری اطلاعات، یکی از ابزارهایی است که به بانکها کمک میکند تا هزینهها را
کاهش دهند. از طرف دیگر نیز، باعث صرفهجویی در وقت و هزینه مشتریان و کاهش ترافیک
نیز میگردد.
رزمی با اشاره به اهمیت اینترنت
بانک تصریح کرد: اینترنت بانک در راستای مشتری مداری و افزایش ارائه خدماتدهی راهاندازی
شده است. انتقال وجه، گزارشگیری، مدیریت چک، مدیریت تسهیلات، مدیریت کارتها، سرویسهای
پرداختی و ... از امکانات اینترنت بانک پستبانک است.