پرش به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل خبر داد:

کاهش متوسط زمان رسیدگی به شکایات در سامانه 195 به کمتر از یک روز کاری

کاهش متوسط زمان رسیدگی به شکایات در سامانه 195 به کمتر از یک روز کاری
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از پاسخگویی به 124 شکایت ثبت شده در سامانه 195 در آبان ماه سال جاری و متوسط زمان رسیدگی در کمتر از یک روزکاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، از پاسخگویی به 124 شکایت سامانه 195 در آبان ماه سال جاری و میانگین زمان رسیدگی در کمتر از یک روزکاری خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به شکایات آبان ماه در سامانه 195، کمتر از یک روز کاری بوده است که بیانگر عملکرد قابل قبول همکاران اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه آذر است.

وی افزود: در آبان ماه سال جاری، 86 شکایت در موضوع «پشتیبانی و ارائه خدمات»، 20 شکایت در «کیفیت سرویس»، چهار شکایت در «عدم آنتن دهی»، دو شکایت در «مشکلات مالی و تعرفه» و در موضوعات «بسته‌های ترکیبی»، «تماس صوتی تبلیغاتی یا پیامک تبلیغاتی» و «سامانه شاد» هرکدام سه شکایت، همچنین در موضوعات «پیامک متنی»، «خدمات مالکیت و سیم‌کارت» و «هزینه ارائه خدمات» هرکدام یک شکایت در سامانه 195 ثبت شده است.

رزمی در خصوص سامانه 195 خاطرنشان کرد: مردم استان برای رسیدگی به شکایات در همه حوزه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات می توانند به این سامانه مراجعه و جهت ثبت شکایات، از روش های مختلف از جمله وب‌سایت اینترنتی به نشانی https://195.cra.ir و شماره 195 اقدام نمایند.

۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۲۱
تعداد بازدید : ۵۳

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید