پرش به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل خبر داد:

رسیدگی به 812 شکایت مشترکین ارتباطی و فناوری اطلاعات استان اردبیل

رسیدگی به 812 شکایت مشترکین ارتباطی و فناوری اطلاعات استان اردبیل
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از رسیدگی به 812 شکایت مشترکین ارتباطی و فناوری اطلاعات استان اردبیل در نیمه اول سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره کل، از رسیدگی به 812 شکایت مشترکین ارتباطی و فناوری اطلاعات استان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، تمامی شکایات ثبت‌شده، توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی استان بررسی و همه موارد رسیدگی شده است.

وی افزود: از میان 812 مورد شکایت رسیدگی شده، 808 مورد ثبت در سامانه 195، دو مورد به صورت حضوری، یک مورد به صورت مکتوب  و یک مورد به صورت تلفنی بوده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، رضایتمندی مشترکین را مهم‌ترین رسالت ارائه‌دهندگان خدمات در این حوزه دانست و تصریح کرد:  هم استانی‌های عزیز در صورت بروز هرگونه اختلال در حوزه تلفن ثابت، پوشش تلفن همراه و اینترنت می‌توانند با مراجعه به سامانه 195 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و یا تارنمای اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به آدرس ardebil.ict.gov.ir نسبت به ثبت شکایات، انتقادات و یا پیشنهادات خود اقدام نمایند.

۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۴۶
تعداد بازدید : ۵۴

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید