مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از رسیدگی به 812 شکایت مشترکین ارتباطی و فناوری اطلاعات استان اردبیل در نیمه اول سال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل
ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری
اطلاعات استان در
گفتوگو با روابط عمومی این اداره کل، از رسیدگی به 812 شکایت
مشترکین ارتباطی و فناوری اطلاعات استان خبر داد و گفت: با پیگیریهای انجامشده، تمامی شکایات ثبتشده، توسط
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی استان بررسی و همه موارد رسیدگی شده است.
وی افزود: از میان 812 مورد
شکایت رسیدگی شده، 808 مورد ثبت در سامانه 195، دو مورد به صورت حضوری، یک مورد به
صورت مکتوب و یک مورد به صورت تلفنی بوده
است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری
اطلاعات استان اردبیل، رضایتمندی مشترکین را مهمترین رسالت ارائهدهندگان خدمات
در این حوزه دانست و تصریح کرد: هم استانیهای
عزیز در صورت بروز هرگونه اختلال در حوزه تلفن ثابت، پوشش تلفن همراه و اینترنت میتوانند
با مراجعه به سامانه 195 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و یا تارنمای
اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به آدرس ardebil.ict.gov.ir نسبت به ثبت شکایات، انتقادات و یا پیشنهادات خود اقدام نمایند.