پرش به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل:

شکایات حوزه ارتباطات ثابت و سیار تا 72 ساعت رسیدگی می‌شوند

شکایات حوزه ارتباطات ثابت و سیار تا 72 ساعت رسیدگی می‌شوند
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از رسیدگی و پاسخگویی به شکایات حوزه ارتباطات ثابت و سیار تا 72 ساعت پس از ثبت در سامانه 195 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از رسیدگی و پاسخگویی به شکایات حوزه ارتباطات ثابت و سیار تا 72 ساعت پس از ثبت در سامانه 195 خبر داد و گفت: متوسط زمان رسیدگی به شکایات در سامانه 195 از ابتدای سال جاری، 2/24 روز کاری بوده است که کاهش 44 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی افزود: با توجه به افزایش میزان شکایات ثبت شده در حوزه ارتباطات ثابت، متوسط زمان پاسخگویی به شکایات در بخش ارتباطات ثابت در سه ماهه نخست سال جاری به 3/08 روز کاری رسیده که عمده شکایات در این بخش، به خدمات تلفن ثابت و کیفیت اینترنت پرسرعت ثابت مربوط است.

رزمی در خصوص مدت زمان رسیدگی به شکایات حوزه ارتباطات سیار گفت: با توجه به آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، متوسط زمان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات حوزه ارتباطات سیار از طریق سامانه 195 در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری به ترتیب 4/09، 3/05 و 1/57 روز کاری بوده است که به طور میانگین مدت زمان 2/9 روز کاری در سه ماهه نخست سال را نشان می‌دهد.

۲۴ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۰۷
تعداد بازدید : ۷۲

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید