مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از رسیدگی و پاسخگویی به شکایات حوزه ارتباطات ثابت و سیار تا 72 ساعت پس از ثبت در سامانه 195 خبر داد.
به گزارش
روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل
ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از رسیدگی و پاسخگویی به شکایات حوزه
ارتباطات ثابت و سیار تا 72 ساعت پس از ثبت در سامانه 195 خبر داد و گفت: متوسط
زمان رسیدگی به شکایات در سامانه 195 از ابتدای سال جاری، 2/24 روز کاری بوده است
که کاهش 44 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته را نشان میدهد.
وی
افزود: با توجه به افزایش میزان شکایات ثبت شده در حوزه ارتباطات ثابت، متوسط زمان
پاسخگویی به شکایات در بخش ارتباطات ثابت در سه ماهه نخست سال جاری به 3/08 روز کاری
رسیده که عمده شکایات در این بخش، به خدمات تلفن ثابت و کیفیت اینترنت پرسرعت ثابت
مربوط است.
رزمی در
خصوص مدت زمان رسیدگی به شکایات حوزه ارتباطات سیار گفت: با توجه به آمار سازمان
تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، متوسط زمان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات
حوزه ارتباطات سیار از طریق سامانه 195 در ماههای فروردین، اردیبهشت و خرداد سال
جاری به ترتیب 4/09، 3/05 و 1/57 روز کاری بوده است که به طور میانگین مدت زمان 2/9 روز کاری در سه ماهه نخست سال را نشان میدهد.