پرش به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل:

رسیدگی به 95 درصد شکایات ثبت شده در سامانه 195

رسیدگی به 95 درصد شکایات ثبت شده در سامانه 195
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از رسیدگی به 95 درصد شکایات ثبت شده در سامانه 195 خبر داد و با حضور در مرکز سامد استانداری اردبیل، پاسخگوی مطالبات و درخواست های مردمی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، روز دوشنبه 22 دی ماه با حضور در مرکز سامد استانداری اردبیل، از طریق ارتباط تلفنی به صورت مستقیم به مشکلات ارتباطی شهروندان پاسخ داد.

رزمی در این برنامه که با هدف کاهش مشکلات و برقراری ارتباط مستقیم مردم با مدیران دستگاه های اجرایی انجام شد، به مدت دو ساعت به مطالبات هم استانی ها پاسخ داد و در ادامه به سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: این سامانه به منظور افزایش رضایت کاربران در زمینه های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی شده و کاربران سرویس های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی با مراجعه به سامانه و یا تماس با تلفن گویای 195 شکایت خود را ثبت و پیگیری می کنند.

بهروز رزمی گفت: رسیدگی به 95 درصد شکایات ثبت شده در سال جاری بیانگر پیگیری و رصد مناسب سامانه های پاسخگویی به شکایات است که در همین خصوص  2119 شکایت در حوزه های اینترنت، تلفن همراه و ثابت، دفاتر پیشخوان، خدمات پستی و ... ثبت شده و رسیدگی به  2026 مورد در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده است.
۱ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶
تعداد بازدید : ۷۴

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید